لایسنس فایروال سیسکو (Cisco Firewall License)

عموما کسانیکه با دنیای اینترنت در ارتباط هستند واژه فایروال یا دیوار آتش را شنیده اند. هنگامیکه از بستر اینترنت و شبکه برای برقراری ارتباط با سیستم‌ها و اشخاص دیگر استفاده می‌کنید،به طور ناخواسته سیستم و تمامی اطلاعات شما در معرض انواع تهاجمات قرار می‌گیرد. یکی از ابزارهایی که در چنین شرایطی برای حفظ امنیت اطلاعات به کار گرفته می‌شود، لایسنس فایروال سیسکو می باشد.

لایسنس فایروال سیسکو

لایسنس اسپلانک ۵ گیگ و ۱۲۰ گیگ همچنین اسپلانک ES را می توانید به صورت آنلاین خریداری و دریافت کنید. لایسنس ها اصلی بوده و بر روی اسپلانک دریافت شده از سایت Splunk.com فعال می شوند و هیچ گونه نیاز به تغییر در فایل های اسپلانک ندارند.(اسپلانک شما کرک نمی شود.)

لایسنس فایروال سیسکو (Cisco Firewall License) به سیستمی گفته می شود که شبکه و یا کامپیوتر شخصی شما را در برابر نفوذ مهاجمین، دسترسی‌های غیرمجاز، ترافیک‌های مخرب و حملات هکرها محافظت کند. Firewall می‌تواند، بسته‌هایی را در بين شبکه‌ها ردوبدل و تعیین مسیر (Route) كند همچنین قادر است، ترافيک ورودی (Inbound) و همچنین ترافيک خروجی (Outbound) را رهبری و فيلتر كند، در حقیقت همه ترافيكی كه وارد آن می‌شود و هرکدام به يک شبكه وصل هستند را دریافت می‌کند، و آن را با معيارهای تعیین‌شده بر روی خود مقايسه می‌کند و بر اساس اين معيارها تصميم می‌گیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *