انواع انکر تکست ها

Anchortext ها انواع و الگوهای مختلفی دارند که تسلط بر آنها در آموزش سئو و تولید محتوای رایگان بسیار مهم و ضروری است. بنابراین در ادامه شما را با انواع انکر تکست ها آشنا می کنیم تا با توجه به چیدمان استراتژی سئوی خود بتوانید از آن ها به بهترین شکل استفاده کنید.

تطابق دقیق: تطابق دقیق می تواند به معنای تطابق دقیق باشد. گاهی اوقات برای سئو لازم است از کلمه کلیدی اصلی سایت به عنوان انکر تکست استفاده شود. برای مثال اگر کلمه کلیدی اصلی کلیدواژه اصلی صفحه مورد نظر باشد، در روش تطبیق دقیق از همان کلمه انکر تکست استفاده می کنیم.

تطابق جزئی: گاهی اوقات وقتی از Ankertext استفاده می کنیم، استراتژی سئو به گونه ای تنظیم می شود که از روش تطبیق جزئی برای پیوند استفاده می کنیم. این روش را می توان به نیمه سازگاری تعبیر کرد. آموزش صفر تا صد سئو سایت می تواند نمونه ای از روش تطبیق جزئی باشد.

برندسازی: برندسازی و آشنایی جامعه هدف و ربات های گوگل با برند تجاری مورد نظر یکی از مهم ترین تکنیک های سئو است. زمانی که می خواهیم در یک صفحه یک Anchor Text ایجاد کنیم، می توانیم نام تجاری خود را در انتهای انکر تکست قرار دهیم. به عنوان مثال آموزش سئوی seoedu به صورت intext با برند است.

Bare Link: آشنایی مخاطبان با URL سایت نیز می تواند به مرور زمان جامعه هدف را با سایت بیشتر آشنا کند. به همین دلیل است که گاهی اوقات کارهای سئو دامنه سایت را به عنوان انکر تکست انتخاب می کنند. seoedu.ir یک لینک مستقیم است.

عام: عام به معنای مبهم و کلی است. در بسیاری از سایت ها عباراتی را می بینیم که شبیه به فراخوانی برای اقدام هستند. معمولاً چنین عباراتی ما را وادار به انجام کاری می کنند. گاهی اوقات می توان از این عبارات به عنوان متن لنگر استفاده کرد. Click Now یک مثال ساده و سرراست از این موضوع است.

پیوندهای تصویری: متن جایگزین برای تصاویر نمونه دیگری از متن لنگر است. معمولا وقتی سایتی به خوبی بارگذاری نمی شود و تصاویر آن نمایش داده نمی شود، متن جایگزین تصویر می شود.

چگونه گوگل بهترین گزینه را برای نمایش نتایج نشان می دهد؟
وقتی کلمه ای را در گوگل جستجو می کنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید، بر اساس اطلاعاتی که قبلاً در پایگاه داده خود ذخیره کرده است، گوگل به دنبال بهترین نتیجه ای می گردد که می تواند در نتیجه پرس و جو شما را برآورده کند و بیشترین میزان را در اختیار شما قرار دهد – به سرعت. زمان. برای پاسخ به سوال شما

اینجاست که سئو وارد می شود. وقتی کلمه کلیدی را جستجو می کنید، گوگل بر اساس یک سری موقعیت های تعریف شده تصمیم می گیرد کدام سایت ها را در صفحه اول گوگل و حتی بالاتر از آن نمایش دهد و رضایت شما را هدف قرار دهد. دلیل این کار را می دانید؟!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *